lauantai 1. maaliskuuta 2014

oman matkani ekan päivän ajatukset

Aloin tänään miettimään oman matkani ensimmäistä päivää, jonka muistan kuin eilisen, joten kokosin tähän asioita joita mielessäni pyöri kyseisenä päivänä. Kuten näistä ajatuksista huomaa, mua jännitti TOSI PALJON, mutta loppujen lopuks kaikki meni hyvin ja ekasta päivästä lähtien mulla oli tosi kivaa! (:

Aamuyöstä:

"Mua jännittää ihan sairaasti, entä jos en saa kavereita, on tylsää, eksyn ja matka on muutenkin kurja."

Matkalla lentokentälle:

"Kyllä se hyvin menee, mä saan helposti uusia kavereita ja varmasti on mukavaa."

Lentokentällä:

"Emmä uskalla puhua kellekkään, kaikilla on joku kaveri ja mä oon tällä ihan yksin. Toivottavasti joku tulisi puhuun mulle. Toivottavasti ei tuu ikävä äitiä ja iskää! No kyllä mä varmaan pärjään." 

Lentokoneessa:

"Miks just mä istun yksin tässä kahden englantilaisen vieressä. No onneks sentään sain suuni auki ja tiiän ees jonkun nimen ja ne mun. Ja toi yks tyttöhän kehu mun ripsiä ja hiuksia, ehkä tää sittenkin menee ihan hyvin."

Lontoon lentokentällä (jouduttiin odottamaan pari tuntia tanskalaisia):

"Jee, täähän on kivaa! Saadaan kulkee vapaasti isolla lentokentällä, syödä ja tutustua muihin!"

Bussissa kohti Portsmouthia:

"Nää mun kurssilaisethan on ihan huippuja tyyppejä! Oon jo saanu varmaan 10 kaveria, vaikka ne tanskalaiset vei takapenkin meiltä! XDXD"

Lautalla kohti Isle Of Wightiä:

"Apuaaa oonks mä hukannut mun lompakon?!? Huh, onneks se löyty. Nyt kyllä väsyttää aika paljon, onneks pääsen mummulla varmaan heti nukkumaan."

Isäntäperheessä (mummulla):

"Mä oon ihan kuollut, en ois ikinä arvannut että tää päivä on näin raskas! No onneks oon nyt perillä ja pääsen vihdoin nukkumaan!"

+ laitoin tonne sivupalkkiin kyselyn unelmien kielimatka kohteesta, käypääs vastaamassa! (:


Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti