lauantai 5. huhtikuuta 2014

california dreaming

Otsikko kertoo kaiken... Tulin tänne nyt tekemään ihan vain fiilistelypostauksen, koska mulla on ongelma. Mulla on nyt hirvee matkakuume. Lontooseen lähetään parin viikon päästä, mutta ei se oo silti sama kuin Kalifornia. Syyllistyn itse amerikkaihannointiin, joten Kaliforniahan on mun luvattu maa. 2010 oon käynyt New Yorkissa perheen kanssa ja se oli ihan unelmien täyttymys. Aina kun on tylsää löydän itseni etsimässä California-aiheisia kuvia weheartistä ja muutenkin unelmoimasta Los Angelisistä, San Franciscosta, Las Vegasista ja yms. Mutta aina toivoa antaa se, että erittäin todennäköisesti lähden 2015 kesällä neljäksi viikoksi ilmaiselle kielikurssille Kalifornian. Pisteiden kerääminen vaatii vielä työtä, mutta kuluneella viikolla olen pitänyt kuusi (!!!) ef-aiheista esitelmää ja sain juuri uuden varauksenkin, joten voin jo melkein sanoa, että lähden Californiaan kesällä 2015. En jaksa millään odottaa. Onneksi välissä on Ranskan kurssi johon nyt lasken päivä (alle 100 !!!), joten sitten kun kesän lopussa saan todennäköisesti varattua Californian kurssin, on siihen enää (no enää ja enää) noin 300 päivää. Haluaisin olla Amerikassa sen itsenäisyyspäivän aikaan (4.7), mutta katotaan kuinka se onnistuu (: Mitkä on teidän unelmien lomakohteet ja matkakuumeen aiheuttajat?

//Lisäys: kun toi ef:n esite meille eilen postista tuli niin nythän siis 2015 amerikan kohteina on kalifornia (kampus tai isäntäperhe), florida (resort tai isäntäperhe) ja new york (kampus) ja uutuutena 10-14-vuotiaillakin mahdollisuus mennä amerikkaan kielimatkalle eli junnuillekkin vaihtoehtona kaliforniassa oleva montere bay (isäntäperhe).




Sini

2 kommenttia:

  1. Onnea! Itsekin haaveilen jo kesästä, mutta mulla on paljon ennen kielimatkaakin jota odottaa. Tarkoituksena on räjäyttää mun kalenteri, etten laske tunteja matkaan. ;) Se on vaan nyt vähän hankalampaa, koska lähin yhdestä jutusta. Mutta kyllä mä sen silti aika täyteen saan. :) Milloin sun ranskan matkas on?

    VastaaPoista