maanantai 15. syyskuuta 2014

mitä kaipaan ranskasta ?

Moi! Mulla tuli tänään kauhean kova ikävä Ranskaa ja St. Raphaelia, joten postauksen aiheena onkin mitä kaipaan omalta matkaltani!

1.) Lämpö


No, tämä nyt on aika selkeä juttu, mutta kun kerkesi tottumaan siihen +30 lämpöön jäähän sitä kaipaamaan varsinkin nyt kun Suomen sää alkaa kovaa vauhtia kylmememään! Rantaa kaipaan myös ja merta, koska kirkkaassa, lämpimässä meressä uiminen on jotain niin ihanaa ♥


2.) Kaverit


Itse sain Suomesta monia uusia kavereita joiden kanssa olen vieläkin luonnollisesti yhteydessä lähes päivittäin ja Reunionissa ja sitä ennen + jälkeen nähtiinkin. Sain kuitenkin uusia kavereita myös ainakin Italiasta, Ruotsista, Norjasta ja Espanjasta heitä on kova ikävä, koska luonnollisesti heidän näkeminen on aikas hankalaa (mutta ei kuitenkaan mahdotonta!!).




3.) Vapaus


Koko sen kolme viikkoa tunsin itseni tosi vapaaksi ja elämä vain hymyili. Pääsi kulkemaan vapaasti suurkaupungeissa ja pääsi hetkeksi pois omasta arjesta, joka täytyy myöntää on täällä Suomessa aikas tylsää ainakin mun kohdalla.


4.) Ruoka ♥

Siis ruoka tuolla Ranskassa oli pääasiassa niiiiiiiin hyvää ♥ Oreo-jätski, carbonara-pasta, tuoreet hedelmät ja kyllä myös ihan tutussa ja turvallisessa mäkkärissä tuli vietettyä aika monia tunteja...


5.) Pariisi

No Pariisihan on yksi mun ihan lemppakaupungeista missä oon ikinä ollut! Siellä on vaan kaikkialla niin kaunista ja itsellä Pariisiin liittyy ihania kokemuksia kahdeltakin kielimatkalta. Jos on menossa Englantiin kurssille johon on mahdollista ostaa se kolmen päivän Pariisin vierailu niin suosittelen kyllä ottamaan! Muutenkin kannattaa aina ottaa niitä "ylimääräisiä" suurkaupunkivierailuja, jos vain on mahdollista!



Tietysti kaipaan monia muitakin juttuja, mutta tässä oli nyt mun top 5. Muistakaahan laittaa sähköpostia sini.horila@sinihorila.net jos vaan on mitään kysyttävää ja esitteenkin voi tilata mun kautta täältä  !


Sini


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti