keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

9h lähtöön!

Moikka! Kirjottelen stressaavan pakkauksen jälkeen pientä updatea tänne pari viikkoa hiljaisuudessa olleeseen blogiin... Aloitin tänään vasta kunnolla pakkauksen ja tosiaan noin 9 tunnin päästä pitäisi lähteä kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää, jossa meidän ryhmä tapaa 4.00 aamulla ja lento Tukholman kautta Los Angelesiin lähtee seittemältä. Saa nähä, että paljonko tulee yöllä nukuttua, kun herätys on 2.15 ja oon tottunut viime aikoina meneen puoli kahen aikaan vasta nukkumaan... Onneks koneessa kerkee ainakin nukkumaan sitten!

Mun omat fiilikset on nyt tosi hyvät! Sain isäntäperheen (äiti, isä ja mua vuoden nuorempi poika) tiedot pari viikkoa sitten ja heidän kanssaan vaihdoin muutaman sähköpostin. Kuulemma ollut sellaista +35c heidän asuinalueella viime viikkoina, joten kyllä kelpaa! :D Mun perhe asuu noin 15km päässä koululta, joten onneksi matka EF:n bussilla ei pitäisi olla mikään järjettömän pitkä, rannalle matkaa on noin 25km. Oon myös tutustunut jo meidän matkalaisista melkein kaikkiin ja liiderikin teki meille fb-ryhmän, jossa hän on omia vinkkejään jaellut. 





































Kohta on jo suurin osa tän kesän EF:n kielimatkalaisista lähtenyt matkaan, ja osan matka onkin jo kerennyt loppumaankin. Viime postauksessa kerroin EF:n uusista kohteista, ja nyt on tosi hyvä aika varata 2016 kesäksi kielimatka! Tällä hetkellä EF:llä pyörii useita tarjouksia ja parhaimmillaan voit saada sun matkastasi jopa 400 euroa alennusta, joten kannattaa vierailla täällä

Hyvää kesän jatkoa ja kielimatkoja kaikille ! :)

-Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti