torstai 16. heinäkuuta 2015

Cali update


Hengissä ollaan!! Oon nyt ollut täällä Californiassa/Thousand Oaksissa ihan kohta kaksi viikkoa ja mulla on mennyt tosi hyvin! Mun perhe on tosi tosi kiva ja tää äiti on ihan innostunut One Directionista, kun ekana päivänä sanoin että tykkään niistä... Se on ostanut mulle lehtiä missä on 1D, kuunnellaan autossa aina niitä ja parhaillaan katon 1D leffaa jonka se otti mulle nauhalle :)

Meitä on siis täällä suomalaisia, espanjalaisia, ranskalaisia ja italialaisia mutta italialaisilla on iha omat ohjelmansa ja ne ei käy koulussa. Koulua meillä on koko matkan aikana kai vaan 9 tai 10 päivänä, eli päivät on sen takia pidempiä. Tähän mennessä ollaan keretty jo kiertämään mm. Hollywood, downtown LA, Disneyland ja Beverly Hills + on tullut aikas paljon shoppailtua ja vielä on tosi kivoja retkiä edessä!

Aika on täällä mennyt ihan liian nopeesti, enää puolet jäljellä enkä oo edes soittanut vielä kotiin kertaakaan :D Tässä vielä kuvia viime viikoilta/päiviltä ja toivon että tää postaus näyttää jotenkin järkevältä, koska kirjottelen tätä tässä kännykällä...




-Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti